روح آزاد

من کمی وقت میخوام تا سرد بشم... شبیه دنیایی که لهم کرد بشم

روح آزاد

من کمی وقت میخوام تا سرد بشم... شبیه دنیایی که لهم کرد بشم

روح آزاد

یک شب سرد، تو خیابون، تو دستات کا میکنی
خودتو مقابل دو چشم پیدا میکنی
با نگاهت حس مرموزی رو القا میکنی
وجودت به وجد میاد، اما حاشا میکنی
عشق من تو هر روز، فورم به فورم در تغییر
از همه نسیم و طوفان تحت تاثیر
من همونم که تورو اینطور ترسیم کردم
قلب آزردتو تو آغوشم ترمیم کردم
کسی که زخمهای روحتو جراحی کرد
شب و روز بی وقفه افکارت طراحی کرد
قلبمو مشغول جمله های سادت کردم
و به سختی به وجود سادت عادت کردم
تورو بی نیاز از آرزوی واهی کردم
من تورو به دنیای واقعی راهی کردم
حس خنثی ای که تو روح آزادت هست
همه چیزی که از من هنوز توی یادت هست
درونم حس میکنم جوشش موهومی
لحظه هایی از دور که تو نا آرومی
دشمن زیبایی از عصاره ی خودم
با فراموش کردن تو از خودم محو شدم
تو ازم دور شدی و من بیتاب شدم
روز تحمل کردم شبها بیخواب شدم
من کمی وقت میخوام، تا ازت سرد بشم
شبیه دنیایی که لهم کرد بشم

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۵، ۱۲:۴۹ - •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
    زیبا بود

منت کشی به سبک شهید عباس بابایی

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ


قهر بودیم، درحال نماز خوندن بود💕

.

نمازش که تموم شد، هنوز پشت به اون نشسته بودم...


کتاب شعرش رو برداشت و با یه لحن دلنشین شروع کرد به خوندن...💕📖

ولی من باز باهاش قهر بودم!!!!!😔

کتابو گذاشت کنار...بهم نگاه کرد و گفت:

غزل تمام...نمازش تمام...دنیا،مات

سکوت بین من و واژه ها سکونت کرد!!!!

باز هم بهش نگاه نکردم....!!!

اینبار پرسید: عاشقمی؟؟؟💕

سکوت کردم....

گفت :

"عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز....💕

 بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم می کند..."💕

.

دوباره با لبخند پرسید: عاشقمــــــی مگه نه؟؟؟؟؟💕

گفتم: نـــــــه!!!!!

.

گفت:

 "لبت نه گوید و پیداست می گوید دلت آری...

که این سان دشمنی یعنی که خیلی دوستم داری..."💕

.

زدم زیر خنده....و روبروش نشستم....😅

دیگه نتونستم بهش نگم که وجودش چقد آرامش بخشه...💕

بهش نگاه کردم و از ته دل گفتم...

خدارو شکر که هستی....💕



💗 #شهید_عباس_بابایی


راوی:مرحومه حکمت 

همسرشهید عباس بابایی



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۶
Masome hastam

نظرات  (۱)

۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۷ ♦♦ حسین ♦♦
خیلی عالی و زیبا بود :))))
پاسخ:
سپاس وجود شما زیباتر هست 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">